Masih Rezvani_Ph.D

بررسی بازار محصولات پتروشیمی

بازار محصولات پتروشیمی

نویسنده : دکتر مسیح رضوانی
زبان: فارسی

من مسیح رضوانی هستم. من تقریباً ده سال به عنوان تحلیلگر فنی بازار کار کرده ام. من یک محقق بازار، مربی و بازرگان هستم. کار من یافتن فرصت‌های بزرگی است که 99.9 درصد سرمایه‌گذاران آن را نادیده گرفته‌اند – به‌ویژه شرکت‌ها و افرادی که در آستانه پیشرفت‌های بالقوه هستند. من به دنبال سرمایه گذارانی هستم که به دنبال چیزی غیرعادی هستند که هزینه زیادی نداشته باشد و شما را در «در پشتی» یک روند نوظهور قرار دهد.

دسته: برچسب:

توضیحات

با توجه به اینکه انتظار می‌رود تاثیر کلی ویروس کرونا در خارج از آسیا به تدریج کمرنگ شود، شرکت‌های پتروشیمی جهانی با چالش‌های ناشی از جنگ روسیه و اوکراین در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ مواجه شده‌اند.

جنگ که در فوریه 2022 آغاز شد، جریان های تجاری جدیدی را برای برخی از محصولات پتروشیمی، به ویژه پلیمرها ایجاد کرد، زیرا خریداران اروپایی شروع به رد محصولات روسیه کردند و عرضه از روسیه به چین را افزایش دادند. و در نتیجه بازار آسیا تحت فشار زیادی برای کاهش قیمت ها قرار گرفت.

در نیمه اول سال 2022 قیمت نفتا، الفین و مشتقات مربوطه با کاهش قابل توجهی روبرو شد زیرا به گفته برخی کارشناسان قیمت ها به اندازه کافی کاهش یافته است. بازار دیگر انتظار کاهش بیشتر قیمت را ندارد، بنابراین انتظار دارد قیمت در نیمه دوم سال 2022 افزایش یابد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بررسی بازار محصولات پتروشیمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *