Masih Rezvani_Ph.D

تصمیمی تعیین کننده برای رابطه دلار

طلا پنجاه سال پیش …

نویسنده : دکتر مسیح رضوانی
زبان: فارسی

من مسیح رضوانی هستم. من تقریباً ده سال به عنوان تحلیلگر فنی بازار کار کرده ام. من یک محقق بازار، مربی و بازرگان هستم. کار من یافتن فرصت‌های بزرگی است که 99.9 درصد سرمایه‌گذاران آن را نادیده گرفته‌اند – به‌ویژه شرکت‌ها و افرادی که در آستانه پیشرفت‌های بالقوه هستند. من به دنبال سرمایه گذارانی هستم که به دنبال چیزی غیرعادی هستند که هزینه زیادی نداشته باشد و شما را در «در پشتی» یک روند نوظهور قرار دهد.

دسته: برچسب:

توضیحات

در این مقاله سعی خواهم کرد تصمیمات مخرب پل ولکر، مقام سابق فدرال رزرو و خزانه داری ایالات متحده آمریکا را توضیح دهم و تصمیماتی که از میراث نابجای او سرچشمه می گیرد و آنچه به ندرت به آن اشاره می شود، واقعی اوست. در تصمیمی که به نظر من سرنوشت سازترین و مخرب ترین تصمیم پولی نیم قرن اخیر (تصمیم جداسازی دلار آمریکا از طلا) است و از طرفی سعی می کنیم جزئیات افتتاحیه را بررسی کنیم. سیستم بانکی ایالات متحده، تحت فشار وال استریت، به سمت ارزهای فراساحلی یا پول داغ از اروپا و به طور فزاینده ای از منابع مشکوک، بحث خواهم کرد.

تورم فزاینده دلار آمریکا در طول جنگ ویتنام و امتناع واشنگتن از تعدیل دلار طبق توافقنامه برتون وودز 1944، شرکای تجاری مانند فرانسه و آلمان را بر آن داشت تا طلا را با دلار مبادله کنند، همانطور که در توافقنامه برتون وودز توافق شده بود. برای تجارت مشخص شد. در نتیجه با افزایش تورم در ایالات متحده، تقاضا برای مبادله دلار با طلا فراگیر شد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تصمیمی تعیین کننده برای رابطه دلار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *