Why Day Trading? | Masih Rezvani

معاملات روزانه

معاملات روزانه

معاملات روزانه می تواند ساده باشد، اما این اشتباه را نکنید که فکر کنید آسان است.
می‌دانم که بسیاری از وب‌سایت‌ها و آگهی‌های تجاری آخر شب سعی می‌کنند به طور متفاوتی به شما بگویند. آنها شما را وادار می کنند فکر کنید که باید چند صفحه بخوانید یا در یک کلاس آنلاین شرکت کنید و سپس، به طور جادویی، به یک معامله گر موفق تبدیل خواهید شد.

گول نخورید!

مانند هر حرفه دیگری، قبل از شروع به تحصیلات قوی نیاز دارید. به هر حال، هدف کسب درآمد بیشتر از یک وکیل یا یک پزشک است، اما بسیاری از معامله گران مشتاق انتظار دارند هر آنچه را که باید از یک کتاب الکترونیکی که ممکن است در جایی در اینترنت به دست آورند، بیاموزند، به احتمال زیاد به صورت رایگان.

چگونه یک مقدار کمی از اطلاعات رایگان می تواند به شما بیاموزد که نسبت به افرادی که سال ها و سال ها به مدرسه رفته اند، درآمد بیشتری کسب کنید؟

درست است، پاسخ این است: نمی تواند.

برخی از معامله گران مشتاق فکر می کنند که مجبور نیستند یک چیز را یاد بگیرند. آنها معتقدند که می توانند یک “سیستم جادویی” یا “نرم افزار XXX” بخرند که معاملات آنها را برای آنها انجام دهد و آنها را در هنگام خواب ثروتمند کند. یا برای تصمیمات تجاری خود به توصیه های برخی از “گوروها” تکیه می کنند، بدون اینکه فکری به حال توصیه های او می کنند بدون اینکه چیزی در مورد بازارها بدانند.

من مسیح رضوانی هستم و خوشحالم که شما متفاوت هستید.